Διαθέσιμο εδώ (PDF) |
β) Εἰσάγει γιά πρώτη φορά σημαντική ποσότητα, συχνά ἀπίθανες λεπτομέρειες, ἑτεροδόξων καί ἑτεροθρήσκων στοιχείων καί κατ΄ αὐτόν τόν τρόπο νοθεύει τό ὀρθόδοξο χριστιανικό μάθημα πράγμα τό ὁποῖο δημιουργεῖ κίνδυνο γιά τά παιδιά μας. Δέν πρόκειται ἐδῶ γιά ἁπλή ἐνημέρωση γιά τήν ὕπαρξη θρηκευμάτων ἀνά τήν ὑφήλιο, ὅπως θά νόμιζε κάποιος ἀνενημέρωτος. Κάτι τέτοιο θά μποροῦσε νά γίνει μέσα σέ 5-6 διδακτικές ὧρες σέ μία τάξη τοῦ γυμνασίου. Πρόκειται γιά εἰσαγωγή πρωτοφανοῦς σέ ὄγκο ποσότητας ἑτεροθρήσκων στοιχείων, τά ὁποῖα ἀπειλοῦν τήν ψυχοπνευματική ὁλοκλήρωση κάθε ὀρθοδόξου χριστιανοῦ.
γ) Ἐπιδιώκει νά διδάσκονται τά ἑτερόδοξα καί ἑτερόθρησκα στοιχεῖα σχεδόν πάντοτε σέ συνάφεια μέ τήν ὀρθόδοξη χριστιανική θεολογία, πράγμα ἐξ ἴσου ἐπικίνδυνο γιά τά μικρά παιδιά, τά ὁποῖα εἶναι δυνατόν νά ἐπηρεάσει δυσμενῶς καί νά τούς καλλιεργήσει συγκρητιστικές τάσεις.
* Ευάγγελος Στ. Πονηρός,
Συνοπτική κριτική αξιολόγηση του νέου (πιλοτικού) προγράμματος σπουδών στα θρησκευτικά δημοτικού καί γυμνασίου (έτους 2011),
aktines.blogspot 18 Απριλίου 2012.
No comments:
Post a Comment